Sunday, June 27, 2010

Ordan burdan surdan

Ay basim karman corman, ruya gorur gibi konudan konuya atliyorum o yuzden bir turlu yazmayi beceremedim.

Amaa, bi yerden baslamak gerekirse acikcasi hayatim son 5 yildir hic bu kadar siradan olmamisti. Ben ki surekli basina bir seyler gelen insanim 1.5 aydir ev-ofis-taksim arasinda ilginc hicbiseyle karsilasmadim. Su gecenlerde taksim'de dama cikip, intihar eden adam haric tabii. Cok ilgincti. Hic kimseyi olumun bu kadar ucunda gormemistimm. Cansinlarlaydik zaten hemen kactik ordan. Koseyi doner donmez, yavas yavas binanin etrafinda cember olusturmaya baslamis insanlardan bir nefes tutma sesi cikti. Boyle "Hiiiii!" seklinde biseydi, orda zaten adamin atladigini anladik, 2-3 saniye sonra da asfalta dustugunde cikan ses yukseldi "pof!" diye. Icim bi garip oldu..Dunyadan bir ruh daha eksildi ama orda, bize 20 metre uzaklikta gerceklesti bu olay. Hayat bu kadar mi ucuz diye dusundum bir an. Ole, atliyorsun, hooop bitiyor. Oyun gibi mi degil mi orasi da mechul. Bu bitince bir yenisi baslar mi ki?

Atlayip gitmeyi de dusunuyorum aslinda. Su projelerimi bitireyim, aliim bi ucak bileti kacip gideyim diyorum. Seytan diyor ki soyleme kimseye gidecegini, hoop git. Gittigin yerden ara aileni, hic para mara da sorma biraz surun bakalim gecinebiliyor musun! Bence ben gecinirim ama beklentilerimi biraz daha dusurmem lazim. Cok istiyorum hem kendimden, hem hayattan. Yavas yavas olucak hepsi insallah! Umutluyum, mutluyum.

Bugunlerde aklim hep eskilerde. Yarim kalmis seylerde. Cok ilginc boyle yarim kalmis seyler benim kalbimden hic gitmiyorlar. Ancak bir sekilde tamamlandiklarinda kesin olarak unutuyorum. Bu 02 meselesini de tamamlasak mi diye dusunuyorum ama nasil tamamlanicak tabii bir de o var. Kader kismet.. icimde bu konuyla ilgili ilginc hisler olustu bugun. Bilmiyorum olur mu olmaz mi ama cok "olur" gibi hissettim. Haaaydi hayirlisiii!!!

Simdilik bu kadar. Bir de Pucca nin kitabina bayildim. 1 gunde okudum bitti! Insallah benimki de oyle akici olur.

No comments:

Post a Comment