Wednesday, June 23, 2010

Yagmur!


Stamboul Rain
Originally uploaded by bhikku
Istanbul'da, (daha spesifik olmak gerekirse Anadolu yakasinda) muthiss bir yagmur hakimdi. Boyle ayni New York'takiler gibi sangur-sungur yagan bir yagmur. Ben yukarda kendi islerimle ugrasiyorum tabii. Bilgisayar basinda, animasyon icin abidik gubidik sesler cikarmaya calisiyorum. Bir yerlerden de su sesi geliyor saldur suldur. Diyorum, ya yagmur yagiyor heralde ondan boyle muthis bir su sesi duyuyorum! Sonra dedim, ben bir bu sesi takip edeyim. Kulaga cok fazla gelmeye basladi. Asagi indim bir baktim, banyonun havalandirmasindan iceri fosur fosur sular akiyor. Kendimi bir an Titanik'te hissettim walla. Banyonun yeri zaten gol olmus, vicik vicik. Attim butun temizlik bezlerini yere, silmeye basladim. Anneanneme de seslendim arada, o da geldi yardima. Ilk defa (yada uzun zamandan beri ilk defa diyim) ne kadar akilli kadin oldugunu fark ettim tontisimin. Su havalandirmanin uzerine havlu serelim de sular etrafa giymesin hepsi kovaya aksin, dedi. Walla serebildigimiz kadar serdik. Annane tabi telaslarda, sanirsiniz ki butun alt kati su basicakmis gibi bir havaya girdi hemen. Buzdolabinin fisini cekelim, kapi girislerine halilari serelim disarilara cikmasin su! filan diye hemen savas zamanindan kalma kivrak zekasini ortaya atti. Dediklerini yaptik tabii, fosur fosur su akiyor belli mi olur! Bakarsin gece de yagar. Biz onelemimizi aldik neme lazim. Sonra tontis dualara basladi tabii, Ahh Allahim yagdir diye dua ediyorduk, simdi durdur diye ediyoruz! dedi. Zaten cok kalmadi, yaz yagmuru belli ki. 3 saatte gecti gitti, gunes acti tabii. Benim bugunku program alt ust oldu biraz ama Welcome to Turkey oldum! New York'ta da ayni boyle yagar, gunes acar, o sular 1 saate kalmaz yok olurdu. Ahh ahh!! Hala aklim baska ulkelerde!!

No comments:

Post a Comment