Thursday, June 10, 2010

June!

Oh my life is changing every day....
Every possible way!

Selam! Bu aralar yogun bir calisma temposunun icine girdim. calis, calis, calis... aklima iyi fikirler geliyor. Bu ay bitmeden hepsinin bir raya oturmus olmasi lazim! Onun disinda bizim hastalikli kadin cok kafami kurcaliyor. Hatta panik atak gecirme evresine geldim dun. Biliyorum sinirlenmemem lazim ama benimkisi sinirlenmekten cok, elimden bir sey gelmemenin verdigi bir uzuntu, endise ve tabii ki surekli negatif seyler duydugum icin hayatimdan cikarmak isteme durtusu. Daha az iletisim halinde olsam bir turlu, olmasam bir turlu. Yapacak bir sey yok, oldugu gibi kabullenmek lazim.
yapacak bir sey yok oldugu gibi kabullenmek lazim.
yapicak bir sey yok oldugu gibi kabullenmek lazim.
ama neden yapicak bir sey yok? neden ona bunu aciklamak icin daha fazla ugrasmiyorz? neden kabul etmiyor, neden baska seylerle ugrasiyor? belki daha ustune gitsek kabul eder? ben boyle bozuk seyler birakmayi sevmiyorum etrafta. her sey tamamlanmis ve iyi olmali, curukler atilmali. simdi bu curuk kadini napicaz? benim de ruh sagligimi bozuyor yani, kalbimin sikistigini hissediyorum.
neyse yapicak bir sey yok oldugu gibi birakicaz iste.

iyi haberlere gelelim. kitabimda ve animasyonda muthis ilerlemeler var. bu hafta 2. draftimi da bitirecegimi umuyorum. sonra da son bir tekrar etme olacak. format edilicek ve basilip yayinevlerine gonderilicek!! cok heycanli, bir yandan da arka kapak ve isim icin anket yapmayi planliyorum ama once butun revizyonlarin bitmesi lazim.
animasyon icin de cok iyi insanlarla konustuk. tepkiler iyi. genelde herkes benim storyboardumu cok zayif oldugunu dusunuyor teknik cizim acisindan. bense hikayemde takildim. "bir taksicinin basina gelebilecek en iyi sey"i bulmak istiyorum!! eger bilen goren duyan varsa lutfen mesaj atsin! bu arada lutfen konumuz direk para olmasin. parayi kapsayan bir sey olabilir ama oyle direk "su kadar param olsun!" dan daha egelenceli ve ilginc bir sey ariyorum!

istanbul guzel onun disinda. islerimi bitirirsem icim rahatliycak! :) biraz ilhamm.. biraz ilhamm...

No comments:

Post a Comment