Tuesday, July 13, 2010

Wuhu! 1 down 2 to go!!


IMG_0367.1
Originally uploaded by nunuowski

Wuhuu wuhuu!! Mujdemi isterim!! Afrika'li kadin icin yaptigim proje basvurusunu bugun gondermis bulunmaktayim!! Hepimiz icin hayirli ugurlu olsun!! Guzel guzel proje paralari getirsin insaaallaaahh!!!

Simdi geriye ilgilenmem gereken "Istanbul" konulu animasyon ve son taslagi kalan kitabim kaldi! Kitabi da yaz bitmeden yayincilara gondermeyi planliyorum. Bu konuya bu haftadan itibaren daha da bir yogunlasacagimm!

Ama gelelim kendi kendimi yirttigim isler disinda gelismekte olan Istanbul hayatina! Simdi oncelikle bir daha kesinlikle tek basima konsere gitme gibi bir davranista bulunmamaya karar verdim. Tamam, adami cok sevdigim, yaptigi sirin seker sarkilari dinlemeye Yann Tiersen konserine kimse benime gelmek istemedigi icin gidip kendi kendime bilet almis olabilirim. Ama en azindan adamin ne tarz calicagini onceden arastirmam gerekirdi diye dusunuyorum. Zaten dusununce "piyano" konserinin "rock" konseri verilen bir mekanda verilmesini garipsemis olmam dogalmis! Adam megersem rock calicakmis! Hay allaahim ya! Yani adami 2.5 saat bekledikten sonra yarim saat dinleyip eve dondugume mi yanayim, yoksa arabayi "Macka parki surasi hemen, su binanin arkasina park edin siz isterseniz!" diye bana akil veren polisi dinleyip sonra parkin bir ucundan bir ucuna indigime mi yanayim anlamadim yani. Neyse, o gun eve dondugumde bir dus alip yattim. Kimseye de soylemedim Yann Tiersen rock calmaya basladiginda ugradigim soku, ertesi gun olay yasanmamis gibi hayatima devam ettim. Artik tek basina konsere gitmek mi? Bir daha tovbe!

Bir de gecen cumartesi Istanbul'da Capa'nin actigi "Joke Circus" a gittik. Ben sahsen New York'taki "The Box" vari bir yer bekliyordum. (Bilmeyenler icin "The Box" Cin mahallesinde, iceri kendinizi body guarda begendirip girdiginiz. Gece 1'den sonra 2 tane kabare showu olan ve genellikle igrenc yada ilginc ama yaratici travesti showlarinin yapildigi bir yerdir. Her hafta show degisir, icerisi kokain ve eroin kokar! Ama gidin gorun yani boyle ilginc bir mekan da yok!) Nitekim "Joke Circus" adi ustunde, 16 yasinda bir cocugun ve asya'dan getirttikleri (Ve muhtemelen geceligi 30 milyona calisan) 3 jimnastikci kadini cikardiklari, yemeklerinde oyle pek de bir tat bulamadigim bir yerdi. Dekor hakikaten gorulmeye deger ve cok hostu ama bence orayi yemekli degilde, boyle Meksika'daki filan gibi icinde gosteriler olan gece klubu yapmalilardi. Ama duyduguma gore Capa'nin mekanlari hep yemekli oluyormus, sonrasinda pek bir bok olmuyormus. Ben sahsen verdigim paraya gosteri ve yemegin degdigini dusunmuyorum ama mekani gidin gorun (mumkunse bir kokteyl filan icin yeter!) Kokteylleri guzelmis, oyle diyorlar!

No comments:

Post a Comment