Friday, May 14, 2010

meeh...

Bu siralar yazacak pek cok sey olmasina ragmen icimden pek yazmak gelmiyor. Kafam baska seylerle mesgul galiba, ama o seyleri yok edip kitabimi yazmayi bitirmem lazim en yakin zamanda. Icime sikintilar basiyor bazen. Hatta bugun depresyon dalgasi hissettim icimde ama soyle bir geldi gecti yani, cok kalici degil simdilik. Daha dun 1 bugun 2 zaten.

Evden toparlanip .45 bavul ve bir gitar cikabildim. Samantha ve Donald'da yardim ettiler esyalari indirmeme. Donald'in annesi her zamanki maydonoz burnunu sokup evin icinde "2 defa da indirin, 2 defa da indirin! Donald birak o elindeki yesil bavulu, kirmizi cek gotur! Tek seferde indiremezsiniz!! Hayir dedim sana Donald, birak onuu!!" diye bagirarak son anda sinirlerimi tepeme cikarmis olsa da, her sey yolunda gitti! Gercekten Donald'in ailesinde bir mantik eksikligi var, ve bu kadar akilli bir cocugun nasil asansoru tutup, butun bavullari tek seferde asagiya indirmeye calismami anlayamamasini hic anlamiyorum! neyse... O donem de kapandi.. Baya ilgincti! Simdi Eugenio'dan haberleri almayi planliyorum. haha!

Dugun var yarin. Benimde heyecanli olmam gerekir galiba ama ben hic heyecanli degilim. Bir suru akraba, kivir zivir gormek istemiyorum. Ben yalniz kalmak istiyorum bu aralar aslinda, boyle tam su anda oldugu gibi oturup yazmak istiyorum hep. Hava hep karanlik olsun istiyorum. Zihnim de hep aydinlik. Bir de arada bir kosmak istiyorum. Cok erteledim spor yapmayi simdi nur topu gibi bir gobegim var! yok yarin sabah kalkip yapacagim ama sozz!!

Ama dugun guzel gecicek bence!

No comments:

Post a Comment