Sunday, May 9, 2010

Lokum

Ay cok banal, sikici ve hep ayni seylerden bahseder olmusum. Bugunlerde hafif bir donus stresi bastirdi ondandir her halde. Mesela bizim Cinli annenin ezik-buzuk yiyeceklerle her gun oda kapimda bitip bana yeni bir orjinal-cinli-bilmemnesi ikram etmesini yazmamisim. Gecenlerde isi abartip bana plastik bir torba icine dolusturdugu rimellerini de vermeyi onerdi ama kibarca reddettim tabii ki! "Ben kullanmiyorum!" diye verdigi o rimeller 1950'lerden kalma olabilirdi!!
Bu hafta zaten etkinlikle doluydu hep. Keyifli gecti baya...
Ah bir de o dudagimin kenarina kondurulan opucukler! (Yada benim birilerinin dudaginin kenarina kondurdugum opucukler...) Yine bulutlarda gecirdim buyuk bir vaktimi Carsamba'dan sonra. Hani bir umut.. "Belki bir kere daha olur.." diye kafama dolusan dusunceleri kovmadim bu kez. Surda 3 gunum kalmis, biraktim kendimi hayal alemine...Doya doya hayal ettim. Ohhh dunya varmis be! Kac zamandir hayal eksikligi cekiyormusum. Eh tabii, hayalden oteye gidememesi hafif hayal kirikligi yaratti neticede ama bu kadari bile guzeldi. Beni haftaya guzel baslatti!
Kahve fali bakasim geldi bugun cok! ama sonra kahve makinamin pek de calisamadigi aklima geldi. Kismet artik Turkiye'ye donunce. Soooyle guzel, sisman, agzindan bal damlayan bir teyze bulmam lazim. Sisman olmazsa, olmaz!!

Oh biraz icimiz ferahlasin canim...Hep aci, hep huzun olmus duvarlarim. Agzimiza bir lokum atalim...Blogumuz senlensin!

No comments:

Post a Comment