Monday, May 24, 2010

d'istanblue...



13 gun,

1 dugun,

Cevapsiz 10 is basvurusu,

Yenilen 40'in uzerinde baklava,

Bol bol gozyasi,

Kaybedilmis bir kac kilo,

Yeni fikirler


= istanbul


13 gundur evde oldugumdan yazicak pek bir sey yok aslinda. Bu hafta kitabimi bitirmem lazim artik! Fazla uzamaya basladi, kabak tadi vermeden bitirip son revizyonunu yapmak istiyorum. Zaten onu bitiremedigim icin dogru duzgun is de aramaya baslamadim daha. Bir kac arkadasla irtibat icindeyim, bakalim bir sey cikarsa artik.


Buradan da duyrulur, reji assistani veya egelenceli reklamlar yapan bir yerde animator/grafiker olarak is ariyorum! Ilgilenenler benimle temasa gecebilir :) Gerci bir tek ben okuyorum bu blogu, ve aslinda bu da hosuma gidiyor!


Icimde gerceklesmeyi bekleyen bir suru proje var...Ama su kitabi bitirmem lazim once.

No comments:

Post a Comment