Tuesday, May 19, 2009

Aklimi kurcalayanlar..

Bu aralar aklimi cok kurcalayan sey var. Yeni bir sayfanin acilmasinin yaklasmasi nedeniyle oldugnu dusunuyorum. Icim genelde kipir kipir bir turlu uyuyaim gelmiyor ama bir yandan da butun gun uyumak istiyorum. Hadi biraz liste yapalim.

1.  Bir seyi cok isterseniz olur mu? Hadi oldu diyelim, sonuclarindan memnun olur musunuz? 
Be careful what you wishing for diye bosuna dememisler. 

2. Onu cok istesem benim olur mu? Bir kere elimden kacirmisim, hic gerek yokken geri gelir mi? Gelse ben yine ister miyim? Eh isterim haliyle, bosun diil bu hayaller. 

3. Bir insanin yeni hedefler koymasini ne tesvik eder? Yeni hedefler koysam bunlara ulasabilir miyim? Hep A'ya gidiyorum derken B'ye giden bir insanim ama hep gittigim B den de memnun kalmisimdir. Acaba bu A icin yeteri kadar calismadigimdan mi yoksa kapasitemin yetersizliginden mi kaynaklanir?

4. Seneye nerde yasarim? Ev arkadasi bulabilir miyim? 

5. Kim beni ise alir? Niye alir? Ben hicbirseyi duzgun yapamam ki...Darmadaginik bir kafam vardir. Isin kotusu darmadaginik olmayi 3 sene once Tanri'dan bizzat ben istemisimdir. O da benim aklimi dagitmistir. 

6. Universte cuppesinin icine ne giyilir, daha onu bile bilmeyen bir insanim!

7. Bir ev/oda/yasama mekani nasil toplanir? 

8. Nasil yeniden okumaya/yazmaya baslanilir? Nasil dagitilmis kelimeler toplarlanir? 

ahh cok darmadaginigim ben..

No comments:

Post a Comment