Monday, February 21, 2011

Happy Valentines


Hello hello!!

Cok guzel haberlerim var. My "average happiness" is increasing! Staja basladigimdan beri keyfim yerine geldi, arkadaslarimla commun hayatima geri dondum, hem calisiyorum, hem parti yapiyorum, kisacasi mutluyum. Ama hala yurt disinda oldugum zamanki tatmin ve mutluluk duygusu yok icimde, ben burada takili kalmak istemiyorum ama hazir buradayken de zamanimi en iyi sekilde degerlendirebilmeyi istiyorum.

Hikaye filan yazmayi ozledim kendi kendime oturup ama bir turlu vakit ayirmiyorum yaziya, bu da cok icimi sikiyor acikcasi. Belki son zamanlarda insanlardan duydugum hikayeleri oturup yazabilrim. "The Incomplete Stories of Strangers" filmime de on ayak olmus olur :)

Simdi kaciyorum, cizimimi daha duzgunlestirebilmek icin perspektif calismam lazim.

No comments:

Post a Comment