Sunday, February 13, 2011

Complainin'

Hello hello. It's been a while.

Gun itibariyle yeniden gunluk postlarima geri donecegimi bildirebilirim. Eger yazi yazmayi ciddi ciddi dusunuyorsam, hic degilse her gun bir kac satir birseyler dokturmek zorundayim.

Son zamanlardan bahsedeyim o zaman. Staja basladim. hem de cok istedigim bir yerde. Calisanlari cok sevdim, hem de uzerinde calistigimiz projeleri. Tek kotu yani is yapiyor olup para almamak ama su an icin bir seyler ogrendigim goz onune alindiginda bunu fazla kafama takmiyorum. Ileriki aylarda eger alacak birseyim kalmazsa iste o zaman sorun olmaya baslayabilir.

Onun disinda kitapla ilgili cok guzel elestiriler aldim. Halamin arkadasi bir editor okudu ve tam profosyonel bir elestiri cakti bana. Simdi onumuzdeki haftalarda gonderdigim diger editorlerden de ses seda cikarsa yeniden yazmaya baslayacagim. Ben hala umudumu yitirmedim basilmasi konusunda ama oturup etraflica calismam gerekecek galiba.

Bu aralar beni uyku bocegi soktu galiba hep uyumak istiyorum. Galiba daha cok is yapabilmek icin kahveye baslamam lazim. Yapmak istedigim onlarca sey var ama vaktimin cogu zamanini bosa harciyorum ve cok kiziyorum kendime.

Galiba bu ay altyazi dergisine cikmisiz, onumuzdeki hafta da hillsider a cikiyormusuz Canlandiranlar olarak. Cok heycanli.

Yavas yavas isler yoluna girmeye basladi gibi ama ben hala New York u cok ozluyorum. Hatta belki New York u degil ama yabanci olmayi ozluyorum. Burda insanlarin arasinda kendimi hep yabanci hissediyorum ama yabanci oldugum yerlerde kendimi cok rahat ve mutlu hissediyorum. Iste bu yuzden kendime 1 yil verdim. Geldigimden beri 9 ay olduguna da inanamiyorum, neredeyse hicbir isim hallolmadi simdiye kadar. Daha kitabin cook yolu da var. Onu bir yoluna koysam zaten beni kimse tutamiyacak, solugu yine disarida alacagim.

"Istanbul'da Siradan Bir Gun" cok sirin oldu bu arada. Festivallere gonderme asamasindayim ama yurtdisindan hicbir festivalden daha kabul gelmedi :( Umarim en azindan bir kac yerden gelir de keyfim biraz yerine gelir. Olmazsa da canimiz sagolsun canim! Daha yapilacak cook hikaye var.

Simdilik haberler bunlar. Daha siirsel ve edebi postlarla geri donebilmeyi diliyorum.

No comments:

Post a Comment