Monday, July 19, 2010

I've had 10,000 ideas!

Hala asosyal donemimdeyim ve ya bundan boyle insanlarla fazla hasir nesir olmak istemiyorum ya da yani artik gereksiz yere kafami yoran insanlarla gerektiginden fazla ayni ortamda bulunmak hosuma gitmiyor! Kendilerini cok sevsem, saysam bile.

Bir de hicbir mesgalesi olmayan insanlara yavas yavas sinir olmaya basladigimi hissettim. Yani okul, is disinda hicbir mesgalesi olmayanlara. Yani artik koca kadin/adam olmussun git isinden baska biseylerle de ugras dimi? Mesela bi muzik aleti cal, filme merakli ol, medyayi takip et ne biliyim yapilacak bilumum isler var.

Ama ben aslinda fiction yazmak istedim simdi bugun. Ama ne hakkinda yaziim aklima bir sey gelmedi. Ikinci kitabim icin cok heycanliyim ama daha 1.si bile tam bitmedi. Son kez temize cekmem lazim. Ahh aklima muthis bir fikir getirdin blog! Salak gibi tek tek harfleri temizlemek yerine oturup yeni bastan yazmaliyim tum kitabi turkce karakterlerle! Aklinla bin yasa yani, cunku oteki turlu ben onu daha bir 5 ay daha bitiremezdim!

Onun disinda animasyonumun yeni halinden muthis memnunum. Sonumu cok begendim ve uzerinde calistikca da daha cok begenicegimi dusunuyorum. (Baksana buraya bile yazdim yani!) Aklima guzel fikirler geliyor bu ara, not etmeye calisiyorum.

Hayatim hic bu kadar monoton olmamisti! diye hatirlatiyorum kendime yeniden ama Benjamin franklin in bir sozuyle kapatiyorum bu akli karisik yaziyi.

I haven’t failed; I’ve had 10,000 ideas that didn’t work

– Benjamin Franklin

No comments:

Post a Comment