Thursday, October 1, 2009

Icimden gelenler


        
          Icimden cok sey yapmak geliyo bu aralar blog! Haha. ilk defa sana hitap ettim bilmem farkinda misin?! Bende peanut butter okuya okuya onun gibi yazmaya basliycam galiba. 
Cok sey geliyor icimden, yapilicak cok sey varmis gibi geliyor ama oturunca yapmaya bir turlu yapamiyorum. Yada yapmam gereken seyleri normalde yapabilcegimin 2 kati zamanda bitiriyorum! Hic degilse birseyler yaziyorum, ciziyorum, boyuyorum diye dusunuyorum. 
Bu aralar ask konusunda sansliyim galiba birazcik! Artik daha acik oldugumdan etrafimda erkekler dolanmaya basladi. 
         Bugun Moma'ya gittim. Artik bu surekli bir seyleri taklit ederek bi yere gelme fikrimden vazgecmeli ve icimden ne geliyosa onu yapmaliyim. Zaten onu yapabildigim zaman insanlar yaptigim isleri begeniyorlar. Illa sole olsun, bunun tarzinda gorunsun diye dusununce kimsenin yaptigim seyleri takdir ettgi olmuyor cunku haliyle zaten daha once yapilmis, hatta inanilmaz iyi bir haliyle yapilmis olup da, benim yaptigim kici kiytirik kaldigindan dolayi ise yaramiyor. yarindan itibaren daha kendime has seyler yapmaya basliycam! Bu aralar kitap okudugumdan yazim da gittikce iyilesiyor galiba. Dusunme acisindan da daha bir ozgur takilmaya basladim. Ah biri karsima ciksa hafif de duygularim kipirdansa o zaman patliycam zaten de. hayirlisiii!!!

No comments:

Post a Comment