Monday, December 7, 2009

Bok Haftasonu





Igrenc bir hafta sonu gecirdim. Bu kadar kotu olamazdi yani. Aslinda cok kotu degildi ama sacmasapan seyler yaptiginiz zamanlar olur da sonrasinda uzulursunuz ya ayni oyle hissettim. Aslinda hafiften de hosuma gitti, hata yapmayali uzun zaman oluyordu. Kendimi yeniden insan gibi hissettim yani. 

Gereksiz olaylar silsilesi cuma aksami benim dus alip Maskalarla bulusmak uzere evden cikmamla basladi. Zaten kafam birileri yuzunden son zamanlarda yine allak bullak bir durumda, "sonumuz hayrolsun bakalim bu aksam ne olucak?!" tarzinda dusuncelerle bir kere daha evden ciktiktan sonra yine her zamanki gibi kalbim kic ustu yere yapisti. Ortada bir sey yok yani, benim olmayan seyleri var gostermekte de ustume yok galiba. Bu kacinci oldu hala ogrenemedim beni arkadas olarak sevenlerle, baska gozle sevenlerin nasil baktigini. Yine bir sey olmadi, ben hafif ona sinirlendim. 

Dusumuz tikandi sonra, cuma aksami. Borulardan sular cikmis, kuvetin icinde igrenc kahverengi bir su tabakasi olusmus. Life time loser en arkadasim sabahin korunde bir de o kuvetin icinde dus almadi mi, benim tepem iyice atti! 

Onun disinda Natowskiye biraz sacmalamadim. Bence tamamen haksiz degilim, ama o alttan aldi diye bnde alttan aldim haliyle. "Biz"imle ilgili saka yapmiyomus, sakalar benim kafamdaymis. Ona da hadi tamam dedim. Bu da yarim dogru yarim yanlis belki de dogrudur hakikaten ben aligada secicilik yapiyorumdur. Neyse aman bu senede bu defteri kapatmis olucaz en azindan icim rahat, gozum disarda. 2010'a kaldi butun dilekler yine! 

No comments:

Post a Comment