Thursday, November 5, 2009

Rise and Fall


Uzun zamandir yazmamisim her zamanki gibi. Bugun Rise and Fall eventine katildim. Bu Berlin duvarinin yikilmasiyla ilgili duzenlenen bir sanat ve muzik festivali icin bir illustrasyon gondermistim. Secilen eserler - ki bence her gondereni seciyorlardi, digital bir sekilde dj in oldugu barda gosterilicekti. Bakalim sanat eserlerimizi nasil gostericekler diye Brooklyn'e gittik Menzer'le. Ben sahsen buyuk bir galerinin icinde buyuk ekranlarda, muzik ve iciceklerle gosterirler diye bekliyordum. Kucuk bilgidin 20 tane digital cercevenin icine yukleyip normal bir barin masalarinin ustune koymuslar sergiliyorlarmis. Sahsen biraz hayal kirikligina ugramadim degil. Ama olsun.. Bir seye katildim, ulkenin bir kac yerinde gosterilicek mi, gosterilicek. Hic yoktan iyidir! Simdi onumde oteki projeler var. Insallah bir kac projeye daha katilma firsatim olur. Rise and Fall event'i  burdan gorebilirsiniz. 




No comments:

Post a Comment